Udbud
Her kan du læse om aktuelle udbud i Greve Kommune.
Referater
Udbudsplan 2024
Udbudsplan 2024
Udbudsplan 2024 angiver de varegrupper og tjenesteydelser, som Greve Kommune konkurrenceudsætter og indgår kommunale indkøbsaftaler på i 2024.
De udbudsområder, hvor Greve Kommune gennemfører udbudsprocessen selv, er en blanding af nye udbud, genudbud og forlængelser af eksisterende aftaler.
Nogle af udbudsområderne er planlagt udbudt igennem SKI (Statens og Kommunernes Indkøbs Service) og FUS (Fællesudbud Sjælland), hvor Greve Kommune ikke selv skal stå for selve udbudsprocessen.
Udbud som gennemføres af Greve Kommune lægges på hjemmesiden. Alle udbud kan findes på udbud.dk, hvor leverandører kan abonnere på nyheder om relevante udbud.dk
Der kan komme ændringer og tilføjelser til listen.
Udbudsplan 2024
Udbudsemne Udbyder Bemærkninger
Beskæftigelsestilbud til
ledige borgere Greve Kommune Genudbud
Indkøbsordning til
borgere i eget hjem Greve Kommune Genudbud
Tøjvask til borgere i
eget hjem Greve Kommune Genudbud
Danskundervisning til
Udlændinge Greve Kommune Genudbud
Brandslukningsudstyr
/service Greve Kommune Nyt udbud
GPS til demensramte
borgere Greve Kommune Nyt udbud
Vejbelysning Greve Kommune Genudbud
Standardsoftware SKI Genudbud
Biblioteksmaterialer SKI Genudbud
Møbler SKI Genudbud
Drivmidler og fyringsolie SKI Genudbud
Forbrugsartikler SKI Genudbud
Elevatorservice SKI Genudbud
Motorik- og sportsartikler FUS Genudbud
Småbørnsudstyr FUS Genudbud
Arbejdsmarkedssystem DIGIT Nyt udbud
Aktuelle udbud
Kære interesserede,
Greve og Solrød udbyder en fælles kontrakt på Danskundervisning til voksne udlændinge.
Såfremt Deres virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) www.eu-supply.com/greve.asp
Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.
Efter registreringen logger virksomheden sig ind i øverste venstre hjørne. Derefter kan man se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål, Deres virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres i forbindelse med tilbud.
Proces:
Udbuddet hører under light regimet, hvor ordregiver selv har mulighed for at tilrettelægge processen. Den anvendte proces beskrives herunder:
- Alle interesserede tilbudsgivere, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og opfylder de listede mindstekrav, kan afgive tilbud. Der foretages ikke en prækvalifikation eller anden form for nedskæring i tilbudsgiverne.
- Tilbudsgiver skal inden tilbudsfristen fremsende tilbud indeholdende det i udbudsmateriale beskrevne.
- Efter tilbudsfristens udløb evaluerer Ordregiver de indkomne tilbud.
- Kontraktens tildeles til den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af de listede tildelingskriterier, betinget af at tilbuddet kan godkendes politisk.
Deltagelse:
Følg nedenstående vejledning, når Deres virksomhed skal deltage i et udbud:
Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når De trykker på acceptér, forpligter De Dem ikke til at fremsende anmodning om prækvalificering, men har blot accepteret, at De har fået adgang til det foreliggende materiale.
Ved at acceptere får De adgang til det relevante materiale. De kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.
Vær opmærksom på, at tilbud skal fremsendes inden fristen udløber 2024-03-15 12:00:00.
Yderligere Oplysninger:
Al korrespondance mellem tilbudsgiver og Ordregiver foregår via CTM (EU-Supply).
Bemærk venligst, at handlingen logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til support@eu-supply.com
Kære interesserede,
Greve Kommune byder velkommen til begrænset udbud af 351702, Bygherrerådgivning ifm. nyt Mosede Fort.
Såfremt Deres virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) www.eu-supply.com/greve.asp.
Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.
Efter registreringen logger virksomheden sig ind i øverste venstre hjørne. Derefter kan man se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål, Deres virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres i anmodningen om prækvalificering.
Proces:
Udbudsformen er et "begrænset udbud", og derfor gennemføres udbudsprocessen i op til fire etaper:
- etape – prækvalifikation:
I denne proces bliver de tilbudsgivere fundet, som bliver opfordret til at afgive tilbud i etape 2.
De enkelte tilbudsgivere skal anmode om at blive prækvalificeret på baggrund af oplysninger, der efterspørges i prækvalifikationsmaterialet. Bliver en tilbudsgiver prækvalificeret, går denne videre til 2. etape, hvor der gives adgang til udbudsmaterialet for de prækvalificerede tilbudsgivere.
Deltagelse i prækvalifikationen sker ved at besvare spørgsmålene i EU-Supply.
Udvælgelse af prækvalificerede:
Ordregiver vil ved udvælgelsen lægge vægt på de oplysninger, som er beskrevet i udbudsbetingelserne afsnit 2.4, herunder begrænsning af antal økonomiske aktører.
Fristen for anmodning om deltagelse er 2024-01-04 12:00:00 lokal tid.
- etape – tilbudsgivningen (indledende tilbud):
De prækvalificerede tilbudsgivere får adgang til udbudsmaterialet og kan derefter afgive et tilbud inden for den givne tidsfrist. Selve tilbudsgivningen foregår i CTM (EU-Supply). - etape – forhandlinger
Efter tilbudsfristen vil Ordregiver forhandle med de enkelte tilbudsgivere. Ordregiver forholder sig retten til at aflyse forhandlingerne og tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud. - etape. tilbudsgivningen (indledende tilbud):
Efter tilbudsfristen på det endelige tilbud vil Ordregiver tildele kontrakten til den vindende tilbudsgiver. Selve tilbudsgivningen foregår i CTM (EU-Supply).
Deltagelse:
Følg nedenstående vejledning, når Deres virksomhed skal deltage i et udbud:
- Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når De trykker på acceptér, forpligter De Dem ikke til at fremsende anmodning om prækvalificering, men har blot accepteret, at De har fået adgang til det foreliggende materiale.
- Ved at acceptere får De adgang til det relevante materiale. De kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.
- Vær opmærksom på, at anmodningen om deltagelse skal ske inden fristen udløber 2024-01-04 12:00:00. Ellers vil Deres anmodning om deltagelse i prækvalifikation ikke blive accepteret af ordregiver.
Yderligere Oplysninger:
Der kan ikke rekvireres supplerende eller uddybende materiale, herunder udbudsmateriale. Al korrespondance mellem tilbudsgiver og Greve Kommune foregår via CTM (EU-Supply).
Bemærk venligst, at både Greve Kommune og tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til (support@eu-supply.com (mailto:support@eu-supply.com))