Denne side indeholder information om vilkår og takster for drift af friplejehjem i Greve Kommune.

Der er ikke etableret friplejehjem i Greve Kommune.

Oplysningerne på denne side henvender sig til virksomheder, der påtænker at drive friplejehjem i Greve Kommune.

Udkast til leverandøraftale med tilhørende bilag:

Udkast til leverandøraftale kan hentes via link.

Bilag 3 og 6 offentliggøres i uge 37. Vi har tidligere oplyst uge 36.

Bilag 5 afventer godkendelse og offentliggøres senere.

Bilag 4 offentliggøres på et senere tidspunkt.

*Se venligst nedenfor i forhold til takster for afregning

Takster for afregning

Bilaget vedrørende takster for afregning fremsendes ved henvendelse til Greve Kommune. Henvendelse skal ske pr. email til: sil@greve.dk

*Angiv venligst følgende i emnefeltet: "Takster for afregning"

*Angiv virksomhedens CVR i mailen. Bilaget vedrørende takster fremsendes efterfølgende med digital post.

Takster for plejen

Taksterne gældende for drift af friplejehjem i Greve Kommune er beregnet ud fra følgende forudsætninger og grundlag:

  • Greve Kommune kvalitetsstandard for plejebolig
  • Plejetyngden på plejeboligområdet i Greve Kommune

Forudsætninger og grundlag konstituerer tilsammen enhedsprisen for plejedelen af døgntaksten.

Forudsætninger og grundlag baserer sig på 2018-tal og kan ændre sig.

Overhead for bygningsdrift mv.

Overheadberegningen er baseret på de gennemsnitlige langsigtede omkostninger ved kommunens drift af tilsvarende tilbud, samt ud fra forudsætninger om størrelse på serviceareal og udendørs arealer. Størrelsen på et konkret friplejehjem vil bestemme den endelige døgntakst på overheaddelen.

Alle spørgsmål til information på denne side og vilkår for friplejehjem kan rettes til Center for Sundhed & Pleje.

Kontaktperson: Sigurd Arnfred Larsen, sil@greve.dk