Bilag 3 og 6 offentliggøres i uge 37. Vi har tidligere oplyst uge 36.
Bilag 5 afventer godkendelse og offentliggøres senere.
Bilag 4 offentliggøres på et senere tidspunkt.
*Se venligst nedenfor i forhold til takster for afregning
Takster for afregning
Bilaget vedrørende takster for afregning fremsendes ved henvendelse til Greve Kommune. Henvendelse skal ske pr. email til: sil@greve.dk
*Angiv venligst følgende i emnefeltet: "Takster for afregning"
*Angiv virksomhedens CVR i mailen. Bilaget vedrørende takster fremsendes efterfølgende med digital post.
Takster for plejen
Taksterne gældende for drift af friplejehjem i Greve Kommune er beregnet ud fra følgende forudsætninger og grundlag:
Greve Kommune kvalitetsstandard for plejebolig
Plejetyngden på plejeboligområdet i Greve Kommune
Forudsætninger og grundlag konstituerer tilsammen enhedsprisen for plejedelen af døgntaksten.
Forudsætninger og grundlag baserer sig på 2018-tal og kan ændre sig.
Overhead for bygningsdrift mv.
Overheadberegningen er baseret på de gennemsnitlige langsigtede omkostninger ved kommunens drift af tilsvarende tilbud, samt ud fra forudsætninger om størrelse på serviceareal og udendørs arealer. Størrelsen på et konkret friplejehjem vil bestemme den endelige døgntakst på overheaddelen.
Alle spørgsmål til information på denne side og vilkår for friplejehjem kan rettes til Center for Sundhed & Pleje.