Gå til hovedindhold

Udbud

Her kan du læse om aktuelle udbud i Greve Kommune.

Indhold

    En ekspedition i Borgerservice

    Referater

    Udbudsplan 2024

    Udbudsplan 2024

    Udbudsplan 2024 angiver de varegrupper og tjenesteydelser, som Greve Kommune konkurrenceudsætter og indgår kommunale indkøbsaftaler på i 2024.

    De udbudsområder, hvor Greve Kommune gennemfører udbudsprocessen selv, er en blanding af nye udbud, genudbud og forlængelser af eksisterende aftaler.

    Nogle af udbudsområderne er planlagt udbudt igennem SKI (Statens og Kommunernes Indkøbs Service) og FUS (Fællesudbud Sjælland), hvor Greve Kommune ikke selv skal stå for selve udbudsprocessen.

    Udbud som gennemføres af Greve Kommune lægges på hjemmesiden. Alle udbud kan findes på udbud.dk, hvor leverandører kan abonnere på nyheder om relevante udbud.dk

    Der kan komme ændringer og tilføjelser til listen. 

    Udbudsplan 2024

    Udbudsemne                               Udbyder                                      Bemærkninger                          

    Beskæftigelsestilbud til

    ledige borgere                              Greve Kommune                         Genudbud                                    

     

    Indkøbsordning til

    borgere i eget hjem                      Greve Kommune                        Genudbud                                    

     

    Tøjvask til borgere i

    eget hjem                                      Greve Kommune                        Genudbud       

     

    Danskundervisning til

    Udlændinge                                  Greve Kommune                        Genudbud       

     

    Brandslukningsudstyr

    /service                                         Greve Kommune                        Nyt udbud   
        

    GPS til demensramte

    borgere                                         Greve Kommune                        Nyt udbud       

     

    Vejbelysning                                 Greve Kommune                        Genudbud       

     

    Standardsoftware                          SKI                                             Genudbud       

     

    Biblioteksmaterialer                      SKI                                              Genudbud       

     

    Møbler                                          SKI                                              Genudbud       

     

    Drivmidler og fyringsolie              SKI                                               Genudbud       

     

    Forbrugsartikler                           SKI                                               Genudbud       

     

    Elevatorservice                            SKI                                               Genudbud       

     

    Motorik- og sportsartikler             FUS                                              Genudbud       

     

    Småbørnsudstyr                          FUS                                              Genudbud       

     

    Arbejdsmarkedssystem               DIGIT                                            Nyt udbud       

    Aktuelle udbud

    Kære interesserede,

    Greve og Solrød udbyder en fælles kontrakt på Danskundervisning til voksne udlændinge.

    Såfremt Deres virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) www.eu-supply.com/greve.asp

    Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.

    Efter registreringen logger virksomheden sig ind i øverste venstre hjørne. Derefter kan man se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål, Deres virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres i forbindelse med tilbud.

    Proces:

    Udbuddet hører under light regimet, hvor ordregiver selv har mulighed for at tilrettelægge processen. Den anvendte proces beskrives herunder:

    • Alle interesserede tilbudsgivere, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og opfylder de listede mindstekrav, kan afgive tilbud. Der foretages ikke en prækvalifikation eller anden form for nedskæring i tilbudsgiverne.
    • Tilbudsgiver skal inden tilbudsfristen fremsende tilbud indeholdende det i udbudsmateriale beskrevne.
    • Efter tilbudsfristens udløb evaluerer Ordregiver de indkomne tilbud.
    • Kontraktens tildeles til den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af de listede tildelingskriterier, betinget af at tilbuddet kan godkendes politisk.

    Deltagelse:

    Følg nedenstående vejledning, når Deres virksomhed skal deltage i et udbud:

    Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når De trykker på acceptér, forpligter De Dem ikke til at fremsende anmodning om prækvalificering, men har blot accepteret, at De har fået adgang til det foreliggende materiale.

    Ved at acceptere får De adgang til det relevante materiale. De kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.

    Vær opmærksom på, at tilbud skal fremsendes inden fristen udløber 2024-03-15 12:00:00.

    Yderligere Oplysninger:

    Al korrespondance mellem tilbudsgiver og Ordregiver foregår via CTM (EU-Supply).

    Bemærk venligst, at handlingen logges i systemet.

    Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til support@eu-supply.com

    Kære interesserede,

    Greve Kommune byder velkommen til begrænset udbud af 351702, Bygherrerådgivning ifm. nyt Mosede Fort.

    Såfremt Deres virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) www.eu-supply.com/greve.asp.

    Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.

    Efter registreringen logger virksomheden sig ind i øverste venstre hjørne. Derefter kan man se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål, Deres virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres i anmodningen om prækvalificering.

    Proces:

    Udbudsformen er et "begrænset udbud", og derfor gennemføres udbudsprocessen i op til fire etaper:

    1. etape – prækvalifikation:
      I denne proces bliver de tilbudsgivere fundet, som bliver opfordret til at afgive tilbud i etape 2.

    De enkelte tilbudsgivere skal anmode om at blive prækvalificeret på baggrund af oplysninger, der efterspørges i prækvalifikationsmaterialet. Bliver en tilbudsgiver prækvalificeret, går denne videre til 2. etape, hvor der gives adgang til udbudsmaterialet for de prækvalificerede tilbudsgivere.

    Deltagelse i prækvalifikationen sker ved at besvare spørgsmålene i EU-Supply.

    Udvælgelse af prækvalificerede:

    Ordregiver vil ved udvælgelsen lægge vægt på de oplysninger, som er beskrevet i udbudsbetingelserne afsnit 2.4, herunder begrænsning af antal økonomiske aktører.

    Fristen for anmodning om deltagelse er 2024-01-04 12:00:00 lokal tid.

    1. etape – tilbudsgivningen (indledende tilbud):
      De prækvalificerede tilbudsgivere får adgang til udbudsmaterialet og kan derefter afgive et tilbud inden for den givne tidsfrist. Selve tilbudsgivningen foregår i CTM (EU-Supply).
    2. etape – forhandlinger
      Efter tilbudsfristen vil Ordregiver forhandle med de enkelte tilbudsgivere. Ordregiver forholder sig retten til at aflyse forhandlingerne og tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud.
    3. etape. tilbudsgivningen (indledende tilbud):
      Efter tilbudsfristen på det endelige tilbud vil Ordregiver tildele kontrakten til den vindende tilbudsgiver. Selve tilbudsgivningen foregår i CTM (EU-Supply).

    Deltagelse:

    Følg nedenstående vejledning, når Deres virksomhed skal deltage i et udbud:

    1. Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når De trykker på acceptér, forpligter De Dem ikke til at fremsende anmodning om prækvalificering, men har blot accepteret, at De har fået adgang til det foreliggende materiale.
    2. Ved at acceptere får De adgang til det relevante materiale. De kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.
    3. Vær opmærksom på, at anmodningen om deltagelse skal ske inden fristen udløber 2024-01-04 12:00:00. Ellers vil Deres anmodning om deltagelse i prækvalifikation ikke blive accepteret af ordregiver.

    Yderligere Oplysninger:

    Der kan ikke rekvireres supplerende eller uddybende materiale, herunder udbudsmateriale. Al korrespondance mellem tilbudsgiver og Greve Kommune foregår via CTM (EU-Supply).

    Bemærk venligst, at både Greve Kommune og tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

    Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til (support@eu-supply.com (mailto:support@eu-supply.com))

    Sidst opdateret: 18. marts 2024

    Kontakt

    Center for Økonomi & HR

    Rådhusholmen 10
    2670 Greve

    Telefon: 43 97 97 97

    Send Digital Post (kræver MitID)