Greve Kommune har endnu ikke sendt opkrævning ud for administrationsgebyr for 2018. Dette forventes gjort i uge 46.

I 2018 sender vi opkrævningen ud med det samme og der kommer derfor ikke brev først. Hold øje med datoerne for betalings- og ansøgningsfristen, da de ikke er ens. Ansøgningsfristen er på 8 uger, så der er tid til at søge fritagelse, hvis din virksomhed opfylder nedenstående krav

Alle tre krav skal være opfyldt: 

  • Virksomheden drives fra privatadressen
  • Virksomheden har 0 ansatte 
  • Skaber ikke mere affald, end hvad der svarer til en almindelig husholdning.

Derudover er der mulighed for fritagelse under dette punkt:

  • Virksomheden havde en omsætning under 300.000,- kr. i 2016.

Virksomheden kan også søge fritagelse hvis virksomheden er ophørt. Hvis din virksomhed er ophørt, så vedhæft dokumentation på dette, da virk.dk først kan få det af vide længe efter virksomheden er ophørt.

Der er et link til virk.dk her, som du kan bruge, hvis du søger om fritagelse.

Har du spørgsmål eller kommentarer til opkrævningen, kan du kontakte os på eag@greve.dk. Du kan ikke søge fritagelse via denne mail. Den er kun til brug for forespørgsler.

HUSK, at have adgang til virksomhedens digitale postkasse på www.e-boks.dk, da regningen sendes hertil. Har du endnu ikke adgang til virksomhedens digitale postkasse, kan der findes hjælp her