Greve Kommune byder velkommen til udbuddet på lovpligtig rottebekæmpelse med forventet opstart 1. januar 2019.

Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) www.eu-supply.com/greve.asp

Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.

Efter registreringen kan virksomheden logge sig ind, og se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål/krav, din virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

DELTAGELSE:

Følg nedenstående vejledning, når din virksomhed skal deltage i et udbud:

1.Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når du trykker på acceptér, forpligter du dig ikke til at fremsende tilbud, men har blot accepteret, at du har fået adgang til det foreliggende materiale.

2.Ved at acceptere får du adgang til det relevante materiale. Du kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og tilbudslister samt vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.

ANDRE OPLYSNINGER: 

Der kan ikke rekvireres supplerende eller uddybende materiale, herunder udbudsmateriale. Al korrespondance samt spørgsmål til selve udbuddet mellem potentiel leverandør og Greve Kommune foregår via EU-Supply. Svar på spørgsmål i forbindelse med tilbudsgivning offentliggøres i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Bemærk venligst, at både Greve Kommune og tilbudsgivers handlinger logges i systemet. 

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til  (mailto:dksupport@eu-supply.com) 

Med venlig hilsen

Maria Kolby Rasmussen
Indkøbs- og udbudskonsulent