DP på borger-dk.png

Kontakt

Greve Kommune
Rådhusholmen 10
2670 Greve
Tlf. 43 97 97 97

Send Digital Post

Benyt så vidt muligt Digital Post frem for e-mail, så dine personoplysninger ikke falder i de forkerte hænder.

Hvad er personoplysninger?

Personlige, fortrolige eller følsomme oplysninger er for eksempel dit personnummer, dine bankoplysninger eller oplysninger om helbred og sociale forhold.

Læs mere: Hvad er personoplysninger (Datatilsynets hjemmeside)

Svarfrister

Svarfristen på skriftlige henvendelser afhænger af det enkelte sagsområdes kompleksitet. Praksis er, at hvis endeligt svar ikke kan gives inden for rimelig tid, så sendes en kvitteringsskrivelse med orientering om, hvornår endeligt svar kan forventes.

Digital Post for borgere

Som borger kan du sende og modtage Digital Post til/fra Greve Kommune på en sikker måde via din digitale postkasse på borger.dk.

Send Digital Post via borger.dk (kræver NemID)

Læse mere: Digital Post på borger.dk

Digital Post for virksomheder

Som virksomhed kan du sende og modtage Digital Post til/fra Greve Kommune på en sikker måde via din digitale postkasse på virk.dk.

Send Digital Post via virk.dk (kræver NemID)

Læse mere: Digital Post på virk.dk

Sikker post for offentlige og private samarbejdspartnere

BEMÆRK: Denne e-mail er KUN til brug for Greve Kommunes samarbejdspartnere indenfor den offentlige og private sektor, der har etableret et system til afsendelse og modtagelse af sikre e-mails.

sikkerpost@greve.dk

Generelle henvendelser

Hvis du har generelle henvendelser, der ikke indeholder personoplysninger, kan du sende en e-mail til vores hovedpostkasse.

raadhus@greve.dk

BEMÆRK: Denne e-mail postkasse kan ikke håndtere sikker kommunikation og din henvendelser må derfor ikke indeholde personoplysninger.

Kontakt oplysninger til byrådet og direktionen

Byrådets medlemmer

Direktionen

HUSK at beskeder med personfølsomt indhold, skal sendes med Digital Post.